I'm Sorry, I'm Lost
S3, A13: Döden överraskar fortfarande Fisher & Diaz potentiella klienter. Nate vill kuva sina inre demoner genom de extrema lösningar som en bar runt hörnet erbjuder, vilket innebär att Claire får sitta barnvakt oftare än vad hon hade tänkt.