In genom dörren, ut genom fönstret
Køster har svårt att bli av med de kriminella svenskarna, som kräver de pengar som Candy är skyldig. Tillsammans med Sixten försöker Elvira avhjälpa situationen genom att leta efter Candy där hon bor.