Elvira
Elvira arbetar som receptionist på en bordell som drivs av polisen och barndomsvännen, Køster. När en prostituerad försvinner, börjar Elvira undersöka saken, vilket leder till dramatiska konsekvenser.
Elvira arbetar som receptionist på en bordell. Under ett par dagar har Elvira inte kunnat få kontakt med en av sexarbetarna, Candy, och hennes frånvaro börjar skapa problem för Elvira.
In genom dörren, ut genom fönstret
Køster har svårt att bli av med de svenska gangstrarna, som kräver de pengar som Candy är skyldig. Tillsammans med Sixten försöker Elvira avhjälpa situationen genom att leta efter Candy där hon bor.
Elvira går in på okänd mark i sin nya roll som barnvakt åt Candys son Sun. Køsters partner Dinesen spårar upp en serbisk familj med koppling till mordet på en okänd kvinna i Amager Fælled.
Elvira är på spåren av ett mystiskt städföretag som verkar städa på mer än bara ett sätt. Tillsammans med en av Candys stamkunder, Henry, tar hon kontakt med en städerska från företaget.
I sitt sökande efter Candy ger sig Elvira in på en riskabel plan: Förklädd till servitör smyger hon sig in på födelsedagsfesten för Nikolaj, tonårssonen i den rika familjen.
Elvira oroar sig för Sixten som har lagts in på sjukhus efter att han hittats medvetslös. Køster försöker hålla reda på sina kriminella affärer och besöker Nikolaj och hans föräldrar.