S19, A15: Carisi (Peter Scanavino) inleder en polisutredning när hans systerdotter anmäler en klasskamrat för sexuella övergrepp och Stone (Philip Winchester) får veta att det inte finns några perfekta vittnen när det kommer till sexbrott.