La Máquina In Memoriam
S1, A4: Andy är fylld av skuldkänslor över konsekvenserna av sina handlingar och kämpar för att hålla ihop sitt liv vid ett familjeevenemang. Samtidigt hjälper Sixto Esteban att komma fram till en uppenbarelse om ursprunget till hans visioner...