La Máquina
A Little Play
När den åldrande boxaren Esteban “La Máquina” Osuna förlorar en avgörande match, försöker hans manager återuppliva hans karriär genom att arrangera en rematch.
Shock to the System
Vid gott mod efter sin seger tränar Esteban för en ännu större match. Andy kämpar för att hantera Otras Personas krav samtidigt som han döljer det från Esteban.
Esteban, Andy och Irasema försöker komma på vad de ska göra åt hotet från Otras Personas. Estebans hallucinationer förvärras medan han vänder sig till andra för att få hjälp.
Andy är fylld av skuldkänslor över konsekvenserna av sina handlingar och kämpar för att hålla ihop sitt liv vid ett familjeevenemang. Samtidigt hjälper Sixto Esteban att komma fram till en uppenbarelse om ursprunget till hans visioner...
Andy och Irasema följer efter Esteban när han släpar med sig barnen till platsen där allt började: hans hemstad. När mörka hemligheter avslöjas är hotet från Otras Personas värre än någonsin.
Det är äntligen dags för den stora fighten, men Esteban och Andy är mer splittrade än någonsin. Irasema kämpar för att avslöja sanningen bakom Otras Personas medan Esteban gör sig redo att kliva in i ringen, och Andy gör ett sista försök att fixa saker.