In Place of Anger
S2, A6: Mitzi Huntley kommer tillbaka in i Nates och Davids liv tack vare en änka som velar mellan begravningsfirmor, och hon har ett nytt erbjudande från Kroehner. Ruths syster kommer på oväntat besök.