In Search of Forgiveness, Not Permission
S6, A4: Dr Marcel och dr Manning riskerar allt för att hjälpa en sjuk kvinna. Dr Halstead kämpar med att få deltagare till sin kliniska studie. Dr Choi får problem med en patient som kräver absolut perfektion av honom.