In Security
S2, A9: Mrs Adler ska coacha skollaget i kickball, och blir överraskad när ett gäng kaxiga nördar dyker upp. Rektor Pearson granskar övervakningsbilder och upptäcker lärarnas skelett i vaktmästarens garderob.