Teachers
Lärarna får i uppdrag att motverka mobbning på Fillmore. Mrs Adler konfronterar sitt förflutna som plågad tonåring.
Alla uppför sig när skolchefen kommer på besök, men en av miss Feldmans elever har andra planer. Miss Snap söker till 'The Bachelor'.
Miss Watson försöker hantera att hennes ex har gått vidare, och miss Cannon försöker förhindra gruppbildning bland lärarna.
Efter en barrunda börjar miss Bennigan ifrågasätta allt, och miss Feldman är alldeles för ärlig i sin hälsodeklaration.