In Sickness and Adultery
S1, A5: Allison är frustrerad när Joe genomgår ett medicinskt ingrepp och hon inte kan "se" något om hans hälsa eller framtid. Hon tar hjälp av Catherine, en annan synsk person, som varnar henne.