In the Blood CSI: Vegas
S1, A7: En lämnad häst täckt av blod leder CSI-teamet till ett center för dömda morddömda personer. Dessutom börjar Grissom och Sara att närma sig deras huvudmisstänkte i David Hodges-fallet.