S1, A2: I början av 2021 redovisar Renault rekordförluster. Koncernen förlitar sig på Dacia, ett lågprismärke som stiger i status. Luca de Meo satsar på innovation: Luc Julia, Siris grundare, uppfinner en co-pilot för R5-modellen. Koncernen förvandlar sina franska fabriker till flaggskepp för den elektriska revolutionen. Invasionen av Ukraina 2022 följt av F1-nederlag försvagar dock koncernen.