Berättelsen om en come-back
I denna serie får vi från insidan inblick i en biltillverkares unika förvandling: Renault Group. I en bransch med lyckta dörrar, skjuts här portarna upp som aldrig förr: nya modeller skapas, kulisserna bakom F1-stallet visas, produktionshemligheter avslöjas... Äventyret utspelas med karaktärer som utmanas av olika svårigheter och står framför både nederlag och segrar.