Berättelsen om en come-back Kämparglöd
S1, A3: Efter att ha sadlat om rejält, ska Alpine F1-gänget lett av Bruno Famin knyta an med varandra under en extrem träningsvecka med franska insatsstyrkan. Medan Renault förbereder återkomsten av ikoniska R5, skyltar Dacia med lyxiga Bigster. Alpine måste återhämta sina F1-resultat samtidigt som man vill glänsa under Le Mans-24 timmar. Men är inte de många utmaningarna lite väl våghalsiga?