S5, A18: Dr Charles och Goodwin fruktar att Dr Halstead upprepar sina tidigare misstag när en patient med tidigt debuterande Alzheimers förs in på akuten. Maggie och Ben blir oroliga när en av Bens elever läggs in. Dr Manning och Dr Marcel behandlar en obotligt sjuk patient och är oense om det bästa tillvägagångssättet.