Chicago Med In the Trenches: Part II
S10, A11: Del 2 av ett crossover-avsnitt, tillsammans med del 1 i Chicago Fire och del 3 Chicago P.D. Efter tunnelkollapsen i tunnelbanan behandlar Ruzek och Kidd skadade passagerare och spårar den saknade gärningspersonen.