In Which We Meet Addison, a Nice Girl From Somewhere Else
S1, A1: Addison flyttar till Los Angeles för att börja på ett nytt jobb, men hennes medarbetare vet inte att hon ska komma och hennes första fall på hälsocentret kan bli avgörande för hela hennes karriär.