Walker Texas Ranger Inbrott
S4, A14: När ett skyddat vittne dödas medan Walker och Trivette vaktar honom, och en maffiamedlem kan släppas ur fängelset på grund av det, går Walker under täckmantel som en dömd lönnmördare i maxsäkerhetsfängelset för att tvinga fram en mordbekännelse.