Incidentals
S3, A8: I samband med en intervju för en reklamartikel i "GQ" varnar Patti LuPone Hannah att Adam kommer att förändras nu när han ska vara med i en pjäs på Broadway. Jessa är uttråkad på jobbet men avbryts i det av ett oväntat besök från gamle vännen Jasper.