Army Wives Incoming
S3, A4: Med hjälp av Claudia Joy försöker Michael återuppbygga sitt ansträngda förhållande med Emmalin. Pamela och Chase flyttar in i ett nytt hus, vilket gör Trevor osäker på sin förmåga att försörja sin familj. Terrence Price ber Roland att ta ett heltidsjobb som hans partner. Jeremy har en näradödenupplevelse, men räddas av en hemlös hund som heter Lucky.