Why Does Everyone Hate the British Empire? India
S1, A1: Al Murray får sällskap av Anuvab Pal. Tillsammans avslöjar de allt från kontroverser kring Kohinoor-diamanten till den där urgamla myten om att Storbritannien gav Indien te och tåg.