Infokrig
S19, A12: Efter att en kvinnlig expertkommentator blivit överfallen under en protest, kämpar Benson (Mariska Hargitay) och Barba (Raúl Esparza) för att lägga sin politiska övertygelse åt sidan för att se till att angriparen ställs inför rätta.