Secret Chef Ingenuity
S1, A5: Kockarna kämpar med elefanten i rummet - en vit elefant faktiskt - och de lär sig snabbt vem av dem som har klibbiga fingrar. Cheffys elektrifierande tendenser driver två rivaler till gränsen.