S1, A2: Pernell följer sina uppenbarelser i jakten på mannen som våldtog Jocelyn, övertygad om att det ska få sonen att vakna upp. Efter en tvivelaktig dom mot KD får borgmästare Bobo svara inför Brooks Innovations sändebud, som hyser tvivel inför företagets satsning i staden. PJ:s vän Josh och fru Jocelyn anlitar stjärnadvokaten Nick Tramble för att försvara beslutet att stänga av PJ:s respirator.