S6, A18: Colin lockar Kelly att ta kokain och de sugs in i ett missbruk. Valerie känner igen symtomen men det är svårt att övertyga resten av gänget. Susan avslöjar en del av sitt liv – ett förflutet som förföljer henne. Joes tillstånd förvärras.