The Leftovers International Assassin
S2, A8: I skuggan av att Laurie ifrågasätter hur det är ställt med hans psykiska hälsa försöker Kevin besegra Patti på ett oväntat slagfält. Ett hemskt, hjärtskärande beslut är allt som står mellan Kevin och möjligheten att bli av med henne och hans förflutna.