Victorious Internet är inte alltid lätt
S1, A9: Toris och Trinas flyg hem blir försenat. Så en stressad Tori använder datorn för ett Internet-möte om ett gruppprojekt som hon har i skolan tillsammans med Andre, Cat och Beck.