Framtidens digitala värld Internets väktare
S1, A3: Hur skyddar vi oss från cyberattacker? I USA finns de så kallade "White hat"-hackarna, anställda av Secret Service för att skydda medborgarna från intrång i en ständigt uppkopplad tid. För vad sägs om att ditt lås på dörren, din bil - till och med din babymonitor blir hackad? Det är redan en verklighet en del amerikaner fått uppleva. Del 3 av 3: Internets väktare.