Framtidens digitala värld
Människa vs Maskin
Hur har sökmotorer, webbannonser och dygnet-runt-övervakning påverkat våra liv? Som Edward Snowden säger: "Tv är ett medium du tittar på. Internet är ett medium som tittar på dig när du tittar på det. Del 2 av 3: Människa vs maskin.
Hur skyddar vi oss från cyberattacker? I USA finns de så kallade "White hat"-hackarna, anställda av Secret Service för att skydda medborgarna från intrång i en ständigt uppkopplad tid. För vad sägs om att ditt lås på dörren, din bil - till och med din babymonitor blir hackad? Det är redan en verklighet en del amerikaner fått uppleva. Del 3 av 3: Internets väktare.