S1, A15: Phoebes rädsla för Woogymannen roar Prue och Piper tills en jordbävning frigör en skuggdemon. Phoebe som är under Woogymannens kontroll försöker döda Prue och Piper, som måste komma på ett sätt att rädda Phoebe och göra sig av med Woogymannen.