Walker Texas Ranger Ismannen
S6, A2: Walker inser att hans vän, den tidigare fången Charlie Brooks är “ismannens” dubbelgångare och övertalar Charlie att imitera honom i en farlig intrig för att göra slut på maffiabossens skräckvälde.