True Blood It Hurts Me Too
S3, A3: I ett försök att hitta Bill åker Sookie till Mississippi tillsammans med Alcide. Jason bestämmer sig för att bli polis, och Franklin charmerar Tara och hjälper Jessica ur en knipa, men kräver information om Bill i gengäld. Bill byter oväntat sida.