It Was Inevitable
S5, A18: Charlotte och Cooper försöker hjälpa Mason att hantera Ericas tillstånd som förvärras i snabb takt. Pete och Violet upptäcker att de fortfarande har känslor för varandra och Addison försöker hjälpa Amelia att acceptera att bli mamma.