Girls It's a Shame About Ray
S2, A4: Hannah håller i en vuxenmiddag för att fira sitt skribentuppdrag. Marnie och Audrey gör upp med varandra. Shoshanna inser att hon råkat ge sig in i en ny fas med Ray. Jessa träffar Thomas-Johns föräldrar.