It's About Time
S2, A1: Hannah dejtar en ny kille men blir distraherad av Adam, som är sjuk, Marnie, som har fått sparken, och Elijah, som nyss flyttat in i lägenheten och som snabbt visar sig vara rätt så bestämd av sig.