How I Caught My Killer "It's just unfathomable..."
S1, A3: 2012 kör Brandy Rosine en timme in i Pennsylvania, men när natten faller på slutar collegestudenten att svara på familjens samtal. Det är upp till hennes mamma att följa ett spår av digitala brödsmulor som Brandy lämnat efter sig för att hitta sin dotters mördare.