S1, A4: En hemlig obduktion demonstrerar det gåtfulla virusets bisarra framfart. Eph och Nora skyndar för att hitta pappan till flygplanstragedins yngsta offer, men en oväntad person hinner före dem. Ansel tar drastiska åtgärder för att skydda sin familj.