NYPD Blue It's To Die For
S11, A7: En kvinna överlever en seriemördares attack, och hennes berättelse får dem att fokusera på Carlin, hans partner, och en livvakt. Medavoy och Jones utreder när en ledig polis dödar en man. McDowell tröstar Russell under en biopsi.