Army Wives Jackpot
S7, A8: Holly visar sig ha en okänd talang som kan komma att rädda ett välgörenhetsarrangemang. Hector får reda på att Gloria och Patrick har en relation. Michael uppmuntrar ovetandes Kats dotter Hannah att lämna flygvapnet och gå över till armén.