Settle Down Jag har fjärilar!
S1, A6: Mason försöker hålla ihop sig medan han förbereder sig för sin stora artikel med Plugged-In Magazine. Ben försöker slå ut sitt Angelo-beroende en gång för alla. Georgia tar mod till sig för att konfrontera Devon om hennes känslor.