Settle Down
Mason är en matchmaking med en blomstrande framgång och är expert på relationer. När det kommer till kärlek vet han allt, utom hur han ska hålla fast vid sin man.
Att lägga in arbetet
Mason sätter igång en plan för att skydda hans äktenskap efter att Georgia gett honom panikframkallande information om Jarod. Mason får i uppdrag att hitta en passande match för Patrick, en äldre gentleman som är intresserad av yngre män.
Ängslig undvikande
Ben trivs inte precis i sitt öppna förhållande med sin pojkvän Angelo. Masons klient Sandra försöker återhämta sig från ett allvarligt fall av "ick" efter ett inte så ångande möte med sin nya dejt.
Mason planerar en vistelse hos Jarod för att få lite kvalitetstid. På kontoret kämpar Devon och Georgia för att få en inklädd rapstjärna att spela fint med sin kändismatch.
Ny kund Eddie testar Masons personliga gränser. Ben försöker komma över Angelo genom att snabbspåra ett nytt förhållande med Claude. Georgia och Devon på tå runt ett riktigt besvärligt samtal om affärer och nöje.
Mason och Jarod släpper lös åratal av uppdämd förbittring med hjälp av deras nya parterapeut, Dr Jolanta Zemaitis.
Mason försöker hålla ihop sig medan han förbereder sig för sin stora artikel med Plugged-In Magazine. Ben försöker slå ut sitt Angelo-beroende en gång för alla. Georgia tar mod till sig för att konfrontera Devon om hennes känslor.