Heated Rivalry
Rookies
Hockeystjärnorna Shane Hollander och Ilya Rozanov balanserar på den tunna isen mellan rivalitet och nåt betydligt mer personligt.
En hockeyspelares karriär hamnar på kollisionskurs med hans kärleksliv när ett slumpartat möte tänder en gnista.
Ett ögonblick av oväntad sårbarhet och en högprofilerad romans leder till rejäl turbulens för Shane och Ilya.