Off Campus
Avtalet
Musikstudenten Hannah och hockeystjärnan Garrett ingår ett oväntat avtal för att rädda hans betyg och fånga hennes drömkilles uppmärksamhet.
Hannah och Garretts fejkade avtal prövas ordentligt när en övernattningsfest tvingar dem att sova i samma rum.
Just när Hannah och Garretts plan börjar fungera, väljer Hannah att höja insatserna och ändra villkoren på deras avtal.
När Garrett bjuder med Hannah hem över Thanksgiving passar Tucker på att hålla en legendarisk Friendsgiving hemma i Off Campus-huset.
Stämningen är laddad på hockeyns välgörenhetsgala när Garrett och Logan hamnar i luven på varandra. Samtidigt sätts Hannah och Justins samarbete på prov medan känslorna börjar sjuda.