Tell Me Lies
Pressen på Wrigley ökar och sprider sig till hans förhållande med Pippa. Lucy och Stephen diskuterar ensamrätt.
Bree försöker förlora sin oskuld. Stephen åker till New York City över helgen samtidigt som Lucy försöker ta reda på var deras förhållande befinner sig.
Lucy och Stephen åker hem på vinterlov och hanterar olika familjedynamiker. Samtidigt avslöjar Lucy en hemlighet.