Culpa Nuestra
Jennas och Lions bröllop leder till den efterlängtade återföreningen mellan Noah och Nick efter deras uppbrott. Nicks oförmåga att förlåta Noah är ett hinder. Han, arvtagare till sin farfars företag, och hon, i början av sin karriär, försöker motstå att blåsa liv i en fortfarande brinnande låga. Men nu när deras vägar korsats igen, kommer kärleken att visa sig vara starkare än bitterheten?