The Seduction
Efter att Isabelle blir förrådd av den hänsynslöse libertinen Valmont ger hon sig ut för att erövra Paris för att hämnas.
Medan Gercourt fortsätter sin strävan att försvaga Isabelle, tar hon hjälp i sin kamp mot Paris mäktigaste man.
När Valmonst misslyckas med att förföra Madame de Tourvel tar Isabelle chansen att vinna hennes förtroende – trots Rosemondes ihärdiga varningar.
När Isabelles titel står på spel gör hon ett sista försök att rädda sig själv – och sin framtid.