Fifty Shades Darker
Jamie Dornan och Dakota Johnson är tillbaka som Christian Grey och Anastasia Steele i Fifty Shades Darker, den andra filmen baserad på den internationella bästsäljaren. När Christian försöker vinna tillbaka Anastasia är hon villig att ge honom en ny chans om han går med på ett nytt upplägg.