Maxton Hall - The World Between Us
Serien är baserad på Mona Kastens bästsäljande serie SAVE ME, SAVE YOU, SAVE US: När stipendiestudenten Ruby Bell bevittnar en explosiv hemlighet på privatskolan Maxton Hall förvandlas hennes inledande fiendskap med miljonärens arvtagare James Beaufort till överraskande kärlek. Men är denna kärlek tillräckligt stor för att överbrygga klyftan som skiljer deras världar åt?
Efter festen hos Cyril är ingenting detsamma längre. Rykten sprider sig och Rubys känslor för James blir extremt förvirrade. James pressas av Mortimer och sitter i kläm mellan två helt olika världar. Men när presentationen av den nya "Young Beaufort"-kollektionen infaller på samma dag som insamlingsgalan, måste James fatta ett beslut.