Nashville Jag kan inte hjälpa det
S1, A2: Med Teddys kampanj som fortskrider måste Rayna lida igenom en utredning som avslöjar familjens hemligheter; Juliette ser Deacon uppträda med Rayna; Scarlett slits mellan sin dröm och sitt engagemang för Avery.